SABAH SABAH ŞU ŞARKILARIN YAPTIĞINA BAK


Nihavent uyandım ben bu sabah. Nerde o dokuz sekizlik sabahlar? Sevdiğinin koynunda uyanılmış nergis kokan sabahlar. Suya gidiyorum uyanmaya. Su yetmez uyanmaya. Sevdiğinin kokusu fırından çıkan ekmek gibi. Sesi değmeden tenime bi günaydın düşmeden yüreğime uyanmak istemiyorum. Öpmeden beni kalk borusu, uyanmak istemiyorum. Artık sensiz bir sabaha daha güneş soyunsun güne istemiyorum! Uyanmak istemiyorum. Sensiz uyanmak istemiyorum. Bir düşe yatmak istiyorum. Gelmedin zaten akşam işin varmış! Tatlı da yiyemedik. Soğudu dedim yemekler. İnsanlar birbirinden soğumasın dedin. Bi daha da aramadın zaten. İşin varmış. Nihavent uyudum ben akşam! Nihavent uyandım sabah.. Sana uyandımdı ama nihavent başladı sabah..


Yılları durduracak
Güneşi doğduracak
Dünyamı dolduracak
Bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek
Ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek
Bir sevgi istiyorum


Avaz avaz söylüyorum şarkıyı. Necdet Tokatlıoğlu gibi söylüyorum. Ne zamandır elime almadığım gitarım bakıyor bana nihavent nihavent..

Halimi anlayacak
Derdime katlanacak
Benimle ağlayacak
Bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek
Ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek
Bir sevgi istiyorum

Yaaaaaaaaaaa! İşi assam ben bugün. Üçüncü derse gider gibi gitsem işe. Hiç gitmesem de evde çalışsam. Yorgana yarenlik etsem bütün gün, yastıkla yoldaş olsam. Sinemaya gitsem sonra. Film festivali zamanı tam bi ay okula gitmedim di. İşte öyle yapsam.. İngilizce kursu paramı yine filmlere yatırsam. Filmce konuşsam. Gözlerim üzerine tersinden basılmış kurbağaya dönene kadar film izlesem. Nihavent filmler olsa.. Ağlasam! İşe gitmesem bu sabah. 32 çağımda, bir kala yeni zamanıma ya ben artık sensiz bi an bile geçirmesem.. İşe gitmesem! İşte benim şakımı Beatles söylüyor bu sabah! Nihavent tembeliye makamından:)))))))))

When I wake up early in the morning
Lift my head, I'm still yawning
When I'm in the middle of a dream
Stay in bed, float up stream
Please, don't wake me, no, don't shake me
Leave me where I am - I'm only sleeping
Everybody seems to think I'm lazy
I don't mind, I think they're crazy
Running everywhere at such a speed
Till they find there's no need
Please, don't spoil my day, I'm miles away
And after all I'm only sleeping


Bırakınız uyuyayım. Düşlere dalayım. Sevdiğime varayım. İki dirhem bir çekirdek olayım. Gelincikken gelin olayım. Aşka doyayım. Aslında benim sabah erken kalkmam gerekti. Çalışmam gerekti. Uyanamadım. Nihavent yattım ya. Akmayan gözyaşlarıma sitemimdir şimdi. Ahhhhhhhhh canım nasıl istedi bir nane likörü. Yanında badem şekeri!!!! Bi de peynir. Bi de kavun, yanında ceviz sonra azıcık bal. İşte edeyim kahvaltı.. Ne olur yani.. Olmaz! Bu sabah nihavent başladı.. İşe gitme zamanı.
Limon (sarı araba!) etekleri rüzgarda dans eden bir elbise giymiş bir kız gibi Umarsız! Dizecek şimdi peşi sıra tüm oğlanları. Nasıl havalı, nasıl havalı sarı saçlı. Bense kabuğunun içine sıkışmış bir karınca. Kara taşın üzerindeki kara karıncaya can veren RABBİM! Günaydın! Nihavent uyandım bu sabah. Benim günahım ne! Şehrim 16 derece. Bana ne zaman bahar gelecek? İşe gidiyorum yine.. Eteklerim yerde! İşte bastık radyonun düğmesine.. Sabah sabah yaaaaaaaaaaaaa! Şarkı ASİ! Yürek ASİ!

Yüreğinde isyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Gizli bir rüyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Kendinle kavgan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
İmkanız bir sevdan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma

İşte tam bu sırada telefon bitirdi nihaventi. “GÜNAYDIN. ÖPTÜM”! Işık yeşil! Her şey yeşil! Yol benim! “GÜNAYDIN AŞKIM! AMA BİR ÖPÜCÜK YETMEZ
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım

Gülmüştür şimdi mesajı görünce. Gülsün! Gülerek başlasın sabaha.. Bilsin ne çok özlendiğini. İçimden taştığını. Çok seviyorum seni ya! Seviyorum! Kahvaltı menüm değişti.. Ekmeği tuza banıp banıp yiyeceğim seni.. Nihavent sabahın kaderi değişti.. Graham Bell! Cennetten sana ödemeli telefon varrrrrrrrrrr! Seninde nihavent zamanların bitsin gayri..


Anlatsın da roman olsun hediyesi zaman olsun
Yalnız beni sevdiğini söylesin de yalan olsun
Aaaaaaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaaaaaaa aşkın zamanı mı var
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım
Aaaaaaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaaaaaaa aşkın zamanı mı var
Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım

İşe geldim!
Üretmeye geldim!
Yürek olmaya, can vermeye geldim!
Aşka geldim !
Nihavent bir sabahı dokuz sekizliğe çeviren bana soluk veren ADAM’a geldim !
Bi de bundan haberi olsa:)

Hiç yorum yok: