Elma

Siyah kazağını giyinmişsin yine
Fonda hep türküler çalıyor
Gidiyor musun?




En çok gözlerine bakmayı özledim
Uzun uzun
Bakışlarımın yakalanma korkusundan uzak

Gözlerine, gözlerimle dokunmayı özledim
Şehrin,
Geceye sunni ışıklarla kafa tutması gibi

Sana uzaktan bakmayı öğreniyorum
Şehrin,
Karanlıkta kaybolması gibi

Arkamı döndüğümde seni göreceğim sanki
Gözlerine bakacağım
Şehrin karanlığında kaybolmuş gibi
Dolaşıp duracağım içinde
Sonra masallarımı anlatacağım usulca

Benim dilimde
Bildik masallar yeniden yazılacak
Şehrin,
Dar sokaklarını kendimize beden yapmamız gibi

An gelecek
Gökten elmalar düşecek
Her masalın sonu böyle değil mi?

Bizim elma bölünecek ikiye
Biri sen, biri ben
Yaşayıp gideceğiz öylece
Bir elma olabilme beklentisiyle...


1 yorum:

aslııııı dedi ki...

-KİMDEN AYRILSA-
KİMDEN AYRILSA İLK AŞKA DÖNER İNSAN,
HANGİ VURGUNDAN ÇIKSA O İLKİ ÖZLER,
NEREDE YARALANSA İLK AŞKIN PANSUMANINDAN BAŞKA
DURDURAN OLMAZ KANAMASINI,
ÇÜNKÜ HER SEVGİLİ BAŞKA NEDENDEN SEVİLSEDE,
AYNI BİÇİMDE SEVER İNSAN
NERDE KİM VURDUYA GİTSE
MAKTUL İÇİN HEP İLK AŞIKTIR KATİL.
ASLIIII-içimden küçük bir şiirle cevap vermek geldi