Bereli Kız'a Veda

Bir şairi yaşatmak onun dizlerinden geçmek demek değil mi?
Ben gidince buralardan üzerime dizeler serpin.
Tüm şairlerden...
Vasiyetimdir!


AVUNMA

Tutsak duygularda delice zaman!
En içli türkülere yanık.
Karanlık sandık odalarında anılar
Pas lekeli,
Sarı,
Küf kokulu!

İncelmiş yürek tellerinde umarsız acılar
İliklerine dek titreyenleri
Islak bir çarşaf gibi
Sarar da sarar,
Sarar da sarar…

Oysa;
Her şey öylesine boş ki evrende;
Bıçaklar saplansa etlerine yer yer
Acıdan kıvransan, haykırsan
Ve yüz yıl geçse aradan
Ne senden bir iz kalır,
Ne acıdan.
Bir HİÇ’lik ortasında dünya
Döner de döner,
Döner de döner!...

Şaika Günsel TUĞRUL


Sevgili dostum şair-yazar Şaika Günsel TUĞRUL, Bereli Kız!
Dost kalemlerin yüreğindesiniz bilin istedim.

Adıyamanda Bir Çocuğum Var Kampanyası için armağan göndermek isteyen 1MK yazarı DAMAK hediyelerini çocuklara sizin adınıza yolluyor.
1MK sayfası, sizi okuyan dostların dualarıyla dolu.
Belki bir gün oyunlarınız yeniden sahnelenir.
Kitabınız basılır.
Senaryolarınız dizi olarak televizyonlarda yer alır.
Yaşamak bu değil mi?
Bir şairi yaşatmak onun dizlerinden geçmek demek değil mi?
Tüm sevdiklerime selam söyleyiniz Bereli Kız!
Ben gelene dek kalın salıcakla...

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

ne demeli bilemedim. ölüm söz konusu olduğunda lal kesiliyor dilim...

başımız sağolsun...

isimsiz dedi ki...

Allah rahmet eylesin...Ailesine ve tüm sevenlerine Allahtan sabırlar diliyorum. Nur içinde yatsın...İnanıyorum ki iz bırakan yazıları ve şiirleri ile hep aramızda yaşayacaktır...

Not: Hatırlatmak amacıyla; bir kaç kez mesaj gönderdim ama bir türlü gönderimde başarılı olamadım:(...Yeni teman çok güzel hayırlı olsun ama emin olamadım mesaj gönderi butonunun çalışıp çalışmadığından! acaba benden mi kaynaklandı bilemiyorum cnm!umarım bu sefer ki gider:(