Minik ayaklar hala üşürken...



havada inci soğukluğu
kar
yürek kaydırmaca oynuyor

… ve ben

dün eldivenlerimi kaybettim
ellerim üşüyor
çok üşüyor ellerim

sensizliğe
soğuğa
ellerim
bir başına direniyor

kar topu oynayan çocuklara bakıyorum
onlarında elleri üşüyor

sensizliğe, onların ellerini ısıtarak dayanmak istiyorum!

**********************************************

Minik Ayaklar Üşümesin kampanyası devam ediyor.
Artık sadece 60 çocuğımız için  biraraya gelmemiz gerek...
Onların elleri hala soğuk.
Onların eldiveni, benim senim yok…

Sevgili okur! Yürekleri ısıtmak için hiçbir zaman geç değildir değil mi?

2 yorum:

minimalist dedi ki...

akşama bu konuyla ilgileneceğim ve bir post yayınlayacagım blogumda Şebnem. Derhal ayakkabı numaralarını öğrenmek için de mail atacağım...

Stil Direktoru dedi ki...

İzninle gerekli yerlere mail atıyorum duyarlılığın için sağol canım.