İYİ GECELER DEDİM Mİ BEN?

İyi geceler diyemedim sana. Dilim tutuldu. İçim kurudu. Diyemedim. Söz çıkmadı ağzımdan. İyi geceler demek gitmen demekti. Git istemedim. Hani bazı şeyler sadece geceleri söylenirdi ya. İşte onları söylecektim sana. Belki hiç konuşmayacaktım. Öylece kolunun altına girecektim. Soluğumu senin soluğunun ritmine ayarlayacaktım. Uyuyacaktım belki. Uyumayacaktım! Uyku iyi geceler demek. Uyku gitmek demek. Ben git istemedim.

Şimdi bi düş gör aşkım. Düş uyanmak demek. Bir uykunun içinden çıkıp sana gelmek demek. İçime bir türkü düştü. Dilim seslendirdi. Sana daha öncede türkü söyledim ben. Güneş, Ay doğdu. Ay doğdu yüreğine. Gözlerimden öp yine.. Türkü söyledim. Sana ninni söyledim. Uyu bitanem. Üşüme. Ben örterim üzerini türkümle. Ben öperim seni türkümle. Ben seni sararım yüreğimle. Uyu! Uyu! Uyu! Uyumak gitmek değil! Uyumak gelmek. Uyumak düş demek. Düş ben demek. Düş sen demek. Düş biz demek.

Şimdi uyu biriciğim... Mavi düşler görmek için uyu.

Hiç yorum yok: