Seninle Neden Evlenmem

Çok güzel bir yazı olurdu aslında! Ama sadece bir kahve molasında dinlenen bir şarkıya yazıldı bu sayfa! Müzik! Ellerimden tutup beni çekti piste.. Kör bir adam gibi sardı ince belimi. Başla dedi.. Yönet beni! Yürü piste.. Ah! Kadın kokusu.. Sadece görmek gerekmez yaşamak için. Sadece sarmak gerekmez sevişmek için. Dinle! Sadece yüreğini dinle! Dans et benimle.. Dans et tüm bedeninle.. Dans et müziğimle.. İşte sadece bir şarkı dinledim.. Sonra sözlerini size söyledim..

Jens Lecman’ın bir şarkısı! Bi düğün şarkısı! Bu şarkı, pedallarına basınca lavanta kokusunun etrafa yayıldığı bir piyano eşliğinde çalınmış.. Müziği duyulunca insan gözlerini kapatmak istiyor! Sanki, o hep beklenen prens ya da prenses gelip öpüverecek dudaklarından insanı.. Hazır olda bir bekleyiş.. Geldin mi diye haykırtıyor insanı! Yok gelmemiş. Daha beklemek gerek.. Daha çok beklemek gerek..

İnsanın ruhunda dans eden, düş kurdurtan bir müzik.. Ruhun yağmurdan ellerini tutan bir müzik.. Dudaklarımda bir telaş.. Neydi bu şarkının sözleri.. Sonra ki, sonra ki, sonra ki sözleri.. Uçuşan etekli kızlar geçiyor bahar dansıyla gözlerimin önünden. Kuğu gibi oradan oraya dans eden kızlar.. Sonra çapkın bir gülümseme.. Limonata içsene benle.. Ah gençlik işte.. Elimden düştü mendil.. İçinde bir şiir.. Sana yazıldı. Bi zaman, bi yer, bildik saatte! Ah! Gençlik.. İşte bi düğün şarkısı başlıyor.. Nikahına beni çağır cinsinden:)))))) İşte şarkı başlıyor..


Eğer herhangi birinin düğününde şarkı söylemesine ihtiyacın varsa
Son dakika kararıyla
Aradığın kişi benim aslında

Sen söyle!
Ben bütün şarkıları bilirim..
Bacharach veya David’den bile çalar söylerim
Bütün aptalca saydığın ve yüreğine dokunan şarkıları
Bir tek sana ben söylerim

Müzik listelerindeki üst sıralara tırmanan bütün güçlü baladları bile bilirim..

Sana gülünç gelebilir
Benim bu kutsal evlilik bağına olan takıntım
Ama aslında gerçek aşka şahit olmaktır beni heyecanlandıran

Ve gerçek aşk ölçülebilir!
Bu basit keyif veren şeylerle bile yapılabilir
Onlar keşfetmen için seni bekliyor

Ah bir sevgilim olması için sağ kolumu bile kesebilirim
Belki o oğlanla tanışırım bu gece orada,
Senin düğün yemeğinde
Ona doğru yürürüm
Çiçek buketimi kaptığımda
Ve ah!
İşte o zaman biz onunla bir kasırga gibi oluruz..

Nasıl güzel bir şarkı bu böyle.. Ama eksik kalmış sözleri.. Gerisini de KADIN ekledi..


Sen evlen! Düğününde ben şarkı söyleyeceğim!
Söz! İstediğin bütün şarkıları söyleyeceğim..
Müzik elimden tutacak dans edeceğim.
Sen evlen! Ben senin düğününde şarkı söyleyeceğim!
Söylemeyen ne olsunTabi ki gelin olsun!

Hiç yorum yok: