YILDIZLARDA KAYAR..


Bir hikayesi var bu fotoğrafın..
Tıpkı bir hikayesi olduğu gibi her şarkının..
Yazdım!
Okudum!
Dinledim!
Söyledim!
Şimdi uzaklardan bakan ben oldum..
Seni ben ellerin ol diye mi sevdim?
Oysa göz yaşımda saklı iki damlasın..
İşte bu yüzden, sırf bu yüzden ağlayamam ben
*
Aşkı kağıda yazdığımdan beri..
Ruhum oradan oraya savrulan rüzgar
Ayaklarım yalın
Gözlerim perdeli
Lambada alev titremez
Ciğerlerime gökyüzü kaçmaz
Terliklerimi koydum bohçama
Arka koltukta uyur gibi sana gelmeyi bekliyorum ama
Kaderde kayan yıldızlara bakıp
Sene de bir gün de olsa
Gel yine belki de bekleyeceğim diyorum
Neden mi?
Seni seviyorum..
Yıldızlar kaysa da senin orada olduğunu biliyorum..
*
Yıldızlarda kayar
Karanlık gecelerimin yıldızı sen
Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?

Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?

Ayrılık dünyamı karartmadan gel
Simsiyah saçımı ağarmadan gel
Şimdilik güzelsin herşey seninle
Seni son bir defa görmem belkide
Aaahhh…

Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?

Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin?

Karanlık gecelerimin yıldızı sensin
Hep böyle bekletip hep söyletirsin
Hep yalan yeminler hep yalan sözler
Birgün gerçek olup gelemezmisin gelemezmisin?

Yıldızlarda kayar durmaz yerinde
Solar güzelliğin kalmaz yüzünde
Sensiz can verirken
Son nefesimde bir yudum su vermeye
Gelemezmisin gelemezmisin…

Fotoğraf: Özgür Çakır

Hiç yorum yok: