ETME!

Hayata nasıl bakarsan öyle görürsün!



Zannettiğin nesne yok bu resimde.
Hayatta böyle bir şey işte.
Ne tarafından bakarsan, onu görüyorsun.

Ben gibi bedeni iplemeyen tipler ancak bu tür serzenişlerle kendine gelir.
Kendimden gittim mi ki geleyim?
Kendimden gittiysem geldim mi?
Bilmiyorum!
Bilmediğimi nereden biliyorum?
Bu bendeki yorgunluk sadece kafa yorgunluğu değil
En değerli mal varlığıma nasıl baktığıma bak?
Ben bedeni ve zihni ikiye ayırdım
İkisini birer kol saati yaptım
Birini sağıma, öbürünü soluma astım
Aynı anda kurdum..
Biri akrep, diğeri yelkovan oldu
Biri güneş oldu, biri ay
Aynı yörüngenin başka gezegenleri değil onlar..
Bir an gelecek yarı çapları sıfır olacak kavuşacaklar..

Bedenim ve aklım..

Sen ve ben..


Anlamadığım nedir bu bölünmüşlük? Bizden kopan sen ve ben.



33 KÖY, 3003 ÇOCUK İÇİN EL ELE KAMPANYASI

Bir Çocuğun Elindeki Kalem Olabilirsiniz!



Mevlana-Etme-YilmazErdogan
Yükleyen roknorinto

Hiç yorum yok: