Teşekkürler...



"UZAĞA GİDEN KADIN" SAYFASINA GELEN ZİHİN EKEN VE YÜREK KOYANLARA!

BİRİSİ YAZILARIMI ALIP KENDİ ADIYLA YAYINLIYOR başlıklı yazıma gösterdiğiniz duyarlılık için teşekkür ederim.


Konunun muhatabı Ferocious demiş ki...
"Bırmılyonkalemın sayfasınada yorumumu ekledım yayınlarmısınız bılemıyorum burayada yazıyorum
ASLA emek hırsızı degılım bılerek ve sızın sıtenızden hıcbır blog eklemedım arada gezındıgım yerlerde hosuma gıden tesadufen karsılastıgım bır ıkı blog onlar Dıgerlerı de sızınkıler gıbı alıntı Ve bunu ozellıkle belırtmedım blog ıcı sonunda Cunku Imzam ya da bu benım ıddıam olmadı ne sızın bloglarınız hakkında ne de dıgerlerıyle ılgılı Ismınden emın oldugum saır ve yazarların amator ya profosyonel hepsını belırttım Blogspot ılk kez geldıgım bır sıte ve hıcbır kotu amacla yapılmamıs seylerı bu kadar Cırkınlestırmek ısı sıte arkadaslarımı rahatsız edecek boyuta vardırmak olaganustu, tebrık edıyorum Benım denk geldıgım ve ekledıgım sıtelerde aynen aldıgım gıbıydı yazılar ve aynı seklıyle ekledım Yanı degıstırme vb de yok Yanlıs anlasılmadan dogan bırseyı pıskınlık hırsızlık vs dıyerek bu boyuta getırmek fecı
Benım yuzumden kımseyı rahatsız etmeyın lutfen boyle bır hakkınız yok Tekrar ve son kez soyluyorum ben buraya ılk kez gelıyorum ve yazıların sıze aıt oldugunu hatta kıtap cıkarmak uzere oldugunuzu bılseydım kesınlıkle ısım belırtırdım Bu kadar!
"

Uzağa Giden der ki..
Merhaba. Yaşınızı ve eğitiminizi bilmiyorum. Ancak, şunu iyi biliyorum ki herhangi bir yazarın yazısını google gibi arama motorlarında ararsanız sizi asıl yazara götürür. Bildiğimce editörü olduğum Birmilyonkalem.com Sitesinde (1MK) yazılarına adını yazmayan yazarımız yok. Dahası blogun ya da aldığınız yerin adresini belirtebilirdiniz. Olmadı blogunuzun adını "beğendiklerim-seçtiklerim" yaparsınız ve "alıntıdır" notu eklersiniz. Ki yazarı biliyorsanız adını yazmak en doğrusudur. Aynı hassasiyeti size yapılan yorumlarda ve onlara teşekkür ederken ki tavrınızda da göremedik ne yazık ki. "Teşekkürler arkadaşlar internette gördüm, paylaştım" diyebilirsiniz. Bu sizden bir şey eksiltmez.

Ayrıca, Uzağa Giden'e gelmeden bazı yazıları yayınlayamazsınız. Çünkü, belli yazılar sadece bu sayfada yayınlanır. Kaldı ki aynen aldım dediğiniz yazılarımın bazılarının adı değiştirilmiş, bazılarındaki fotoğrafları da kendi beğenize göre düzenlemişsiniz.

Bu arada çeşitli yerlerde bu konuda yayınlanan yazılarımız, "özür" olarak kabul ettiğimiz yorumlarınız nedeniyle yayından kaldırıldı. Ayrıca "alıntı" yaptığınız yazılarımı yayından kaldırmışsınız. Bu duyarlılığınız için ben de teşekkür ederim.

Kendiniz de birşeyler üretip, yazıp paylaştığınızda birisinin bunu adınızı yok sayarak sayfasına koyduğunu görürseniz o zaman eser sahiplerinin neler hissettiğini daha iyi anlayacağınızıa inanıyorum. Benzer tepkilerle karşılaşmamak için bence alıntıladığınız diğer yazılara da not düşün derim.
Saygılarımla


DESTEK VEREN DOSTLARIMA!

Biz kocaman bir aileyiz. Birlikte HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI dedik bir kütüphane kurduk. Sonra 33 Köy 3003 Çocuk dedik kırtasiye malzemesi topladık. Daha pek çok işe gönül vermiş blog yazarlarıyız. Ben biliyorum ki ne Birmilyonkalem sitesi editörlerinin ve ne de blog dünyasının saygın yazarlarının kimseyi rahatsız etmeye niyetleri yoktur.

Haklı bir çabaydı yaptıklarımız. Bu süreçte yanımda olan dostlarım 1MK Sitesi Editörlerine ve 1MK yöneticisi Erkan Bey'e, sevgili dostlarım Özgür Çakır'a, SİMİ'ye, PİNO'ya ve tüm blogdaşlarıma teşekkür ediyorum.

**********************************************************************************************
Okura Not: Yukarıdaki çizim Pino'ya ait.
İlerleyen günlerde bu logo altında 1MK'da emeğe saygı için bir çalışma başlatabiliriz.


10 yorum:

beenmaya dedi ki...

böylesi durumlarda verilen tepki ve cevapların aynı olması da çok ilgi çekici. daha birkaç ay önce başıma gelmişti ve yazılarımı kendi blogunda sevgilisine, eşine dostuna hitafen değiştirip yazan arkadaş alıntı yazdığını ama benim görmediğimi belirten yalandan bir özür içeren bir maille dönmüştü bana. ama benim anneme yazdığım yazıyı babama diye değiştirmenin, bir başka yazımı sevgililer gününde sevgilisine armağan etmiş olmasının, bir başka yazımı elyazısıyla bir kağıda yazıp, süsleyip püsleyip bir de fotoğrafını çekerek bloguna koymuş olmasının kısaca neredeyse bütün blogunun benim yazılarımdan oluşmuş olmasının ve üstelik ben ona bir uyarı maili yoplladığımda blogunu okuyucuya kapatmış olmasının nedenlerini belirtmemişti.

dediğim gibi bahaneler, cevaplar, tepkiler hep aynı. oysa bu kadar zor olmamalı altına en azından "alıntı" ibaresini eklemek. benim ismini hatırlamadığım bir filmden aldığım tek bir cümleyi bile belirtirken gösterdiğim saygıyı başkalarından bekliyor olmam yanlış olmamalı öyle değil mi. başkalarının kelimelerini sahiplenmek bu kadar kolay olmamalı...

neyse geçmiş olsun arkadaşım...

http://beenmaya.blogspot.com/2009/09/almak-mi-calmak-mi.html yazımda da

BigaripWomen dedi ki...

Umarım tekrarlanmaz.

Herhangi bi kişi bunu tekrarlamaz..

Evren dedi ki...

bu özürler özür dilemekten çok neredeyse, kendine ait kelimelere sahip çıktığın için seni suçlu durumuna düşürüyor ya ben en çok ona kızıyorum.

Ateş Böceği dedi ki...

ahh ben yazılarınızıı çokk geç okuyorum..Ama bu iyi olmuş yazılarını kaldırmış en azından .Evet böyle bir çalışmada başlatıla bilir..

sevgilerimle

Rakunt ideas dedi ki...

Ben kaçırmışım.Malum bilgisayarım uçmuştu yakaladım:))

Çok üzüldüm bunu niye yaparlar anlamıyorum.Kaynak göstererk yapsalar.Birde utanmadan suçluyken haklı duruma geçmiş.

Saniye's handcraft dedi ki...

insanlar ne kadar pişkin olabiliyorlar hem yazının nereden alındığını belirtme hem de kimseyi rahatsız etmenize gerek yok gibi bir açıklama yap çok komik umarım bir daha yazılarınız çalınmaz çok geçmiş olsun canım sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Mesajınızı şimdi aldım. Bilgisayarım bir süredir arızalıydı. Ancak girebildim nete. Yapılan haksızlığı kınıyorum. BU YANLIŞIN BİR DAHA TEKRARLANMAMASI DİLEĞİMLE...

Unknown dedi ki...

birmilyonkalem.com olarak tüm yazarlarımızla tüm yazarlarımızın yanındayız. haklı davalarında hukuk dahil her aşamada destekçisiyiz..

erkan bal dedi ki...

eski bir yazımı armağan ediyorum size. takmayın efendim taklitçiler her zaman olacak.

http://kediyebasma.blogspot.com/2009/08/ikizlere-takke-dusuyor-efendiler.html

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Yazılarımın izinsiz alınması konusunda bana destek olan herkese teşekkür ediyorum.

Konuyla ilgili olarak yorumlarınızı aşağıdaki linke bırakınız

http://uzagagidenkadin.blogspot.com/2009/11/okuruma-mektup.html#comments

Saygılarımla..