YÜREĞİNE KAÇTIM BU SABAH


Sadece sende saklanmak istedim bu sabah
Uyandığımda yanımda olmayacağını biliyordum
Dokunmaktan öte gözlerimi açınca gözlerinle yaşama başlamak istedim
Gözlerindeki gülücüktüm belki
Gözlerindeki iris değildi hayata açılan ışık!
Aslında o benim gülüşümdeki gamzeydi
Gözlerindeki irisim
Nereye bakarsan benim
İçine saklandım!
Gözlerine
Renk sensin
Işık benim
Bakan sensin
Gören benim
Ben senim

Seni giymek istedim bu sabah
Elbise gibi tenini giymek
En kuytuda çıplak kalan yerlerde seninle bir olmak
Ben seni giydim bu sabah
Yağmur yağıyor şimdi
Yalın ayak balkondayım
İçime sen yağ istedim ince ince
Rüzgar çok hoyrat
Kokundan eser yok onda
Dokunuşundan!
Senden!
Yağmur tokat tokat inmekte bedenime
Seni bekliyorum
Özgür bir dokunuş, tek bir nefeste
Ayaklarım yalın!
Ruhum yalın!
Sana geldiğimden beri hayat yalın!
Seni içime çekiyorum tek bir nefeste

Yüreğine kaçtım bu sabah
Uyandı dört odacık
Dedim ki çarp iki hece
Yetmez!
İki kelime
Yetmez!
Döndür dünyayı yüreğine kaçtım bu sabah
Yağmasın yağmur
İki odacık iki karıncık sevişelim
Durdur dünyayı sana geldim
Sende saklanmaya geldi
Ayaklarım yalın
Bir tek sana geldim!

HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KİTAP KAMPANYASI DEVAM EDİYOR..


9 yorum:

İDEA dedi ki...

Günaydın;
Bunca güzel kelimeyi bir araya getirebilen sihirbaz kişi,Yüreğine sağlık diyerek geçip gideyim satırlarınızın arasınan.Birazda ruhumu örseleyerek.

y. dedi ki...

Olmaz ki,bu kadar güzel anlatılmaz ki,bende hersabah birinin yüreğine,gözbebeğine kaçmak istiyorum,o olmak istiyorum :)

khaos dedi ki...

Ne güzeldi..
Çok teşekkürler paylaşımın için..
Ve de günaydın..

Adsız dedi ki...

"Rengini arayan çiçek bir sabaha uyandı. İşte o anda Sabahın Çiçeği açtı! Yeni başlangıçlara uyanıştı bu… Tüm zamanlara!"
Rengini arayan çiçeğe sözüm olsun ki :

Çarpan Etkisi

Kimisini akılla çarparlar, kimisini yürekle.

Dünün bulmacasını ertesi gün çözer insan.

Rahatlıkla bekle.

Zaman bol; hem de yok ki geç kalasın…

Bekle ki imkansızın imkansızlığını öğretsinler sana.

Kalbinden söküp atsınlar korkuyu.

Bekle ki,

Dış kapının dış mandalı yapsınlar seni dünyaya.

Senden geçsinler öte tarafa soracakları olursa.

Sormayana suskun kal.

Söylemeyeni dinle.

O zaman bileceksin; çarpanın ayak izlerini…

nehiro dedi ki...

ben senim
sen bensin
tual benim, fırça sensin
müzik benim, nota sensin
sen bensin
ben senim
ama biz olamadık ki!

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sadece merhaba ve iyi bir hafta
dilemek istemiştim.Siz bana yazmasanızda olur.Takip ettiğim bloglar arasında ,birkaç ödüle layik
blog arasındasınız.Saygılar Cenk

ayşenur dedi ki...

ne kadar güzel dizeler
emeğinize sağlık
selam ile

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Yüreği güzel dostlarım kendilerini yansıtmışlar sayfaya!

HER ÇOCUĞUN BİR MASALI OLMALI KİTAP KAMPANYASI nedeniyle bu aralar çok yoğunum. Hepinizi okumak için çok sabırsızlanıyorum!

Güzel bir gün olsun dileklerimle..

Maryjade dedi ki...

yüreğine kaçmak,orada kalmak,bir elbise gibi tenini giymek,içine yağmak,içine saklanmak gözlerine...ne kadar güzel bir araya getiriyorsun kelimeleri, eline sağlık...