33 Köy, 3003 Çocuk İçin El Ele





Öncelikle...
Bu sayfaya gelip yürek koyan, zihin eken herkese
Çok teşekkür ediyorum!



Bir araya geldik ve bir düşü gerçekleştirdik.
Her Çocuğun Bir Masalı Olmalı Kitap Kampanyası
Sizler sayesinde duyuruldu.
Onlarca yardımsever el uzattı.

Sonuç olarak;
Hep birlikte Yeşilovacık'ta bir kütüphane kurmayı başardık.
Ancak, hala boş raflar var!
İnanıyorum ki bizim başlattığımız heyecan sürecek.
İçimizde hala kitap göndermek istiyorum diyenler için adres:
Her Çocuğun Bir Masalı Olmalı Kitap Kampanyası
Yeşilovacık Belediyesi
Yeşilovacık- Mersin



Bu heyecanımız dinmeden,
BirMilyonKalem Sitesi (1MK) organizasyonu ile
Çocuklar için bir şeyler yapmaya ne dersiniz?


Kitap kampanyasının başarısı,
Özellikle sizlerin verdiğiniz destekten aldığımız güçle
Okullar açılmadan önce
İhtiyacı olan öğrencilere yönelik
Kalem ve defter yardımı kampanyası başlatıyoruz.


33 KÖY, 3003 ÇOCUK İÇİN EL ELE


Bu kampanya için:
Balıkesir'in Dursunbey ilçesini pilot bölge olarak seçtik.



Pilot uygulama için, fikrimizi açtığımız İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri böyle bir fikre sıcak bakmanın ötesinde, ilçe ve köy okullarında bir çok fakir öğrenci olduğunu ve böyle bir kampanyadan mutluluk duyacaklarını belirttiler.

Peki neden Dursunbey? derseniz...

Dursunbey Balıkesir'e bağlı şirin bir ilçe. Batıda olmasına rağmen 640 rakımlı, engebeli bir coğrafi yapısı var. İlçe ormancılık, tarım ve hayvancılıkla geçiniyor. İlçenin Balıkesir il merkezine uzak olması (70km) yüzünden özellikle eğitim ve sağlık alanında sıkıntıları var. Uzun yıllardır süren öğretmen açığı ilçenin bakanlıkça "zorunlu doğu görevi" kapsamında değerlendirilmesi sayesinde kısmen giderilmiş. 103 tane köyü olan ilçede taşımalı eğitim uygulandığı için 33 tane ilköğretim okulunda eğitim veriliyor. Bu okullarda yetkililerle birlikte 3003 adet fakir öğrenci tesbit ettik. Bu öğrencilerin bir kısmı Yatılı Bölge okulu ve 200 kadarı ilçe merkezinde öğrenimlerine devam etmekteler.

Editörü olduğum ve birinci yaşını kutlamaya hazırlanan BirMilyonKalem Sitesi kampanyanın sosyal etkinlik yönünü üstlenmek ve duyurmak dışında, kampanyaya eşya ve para toplanması konusunda müdahil olmayacaktır.
Tüm gönderiler, ilçe milli eğitim müdürlüğü adresine ve açtığı hesaba yapılacaktır. Ancak, daha sonra bu konuda göndericilere ve toplanan yardımlarla dağıtımlara ait veriler kamuoyu ve okurlarımızla paylaşılacaktır.


Bizlere düşen...
Sevgili "PİNO" tarafından çizilen logoyu
BirMilyonKalem Sitesi (1MK) yöneticisi
"Erkan BAL" tarafından kaleme alınan
Kampanya tanıtım yazısının linkini
Sayfalarımıza eklemek olacak.

Böylece sesimiz değişik coğrafyalarda yankılanacak!

Sonrasında, karınca kararınca herkes kendince yardımını yapacaktır.
Yardımlar nasıl mı yapılacak?

T.C Ziraat Bankası – Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü – Eğitime Destek Hesabı – 52755380-5001” banka hesabına eft ya da banka havalesi yoluyla

ya da

Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü / 10800 – Balıkesir – Dursunbey” adresine kalem, defter, silgi ve boya kalemi seti göndermek yeterli.

Dursunbey
ilçesi bir başlangıç olsun. Kampanyamız devam etsin. Sel felaketine uğrayan iller, kütüphanemizin kurulduğu Yeşilovacık ve daha niceleri...

Biz bir çok şeyi yapabiliriz. O nedenle elimizi hiç bırakmayalım.


8 yorum:

Evren dedi ki...

ne güzel işlere imza atıyorsunuz ardı ardına, içinizdeki enerjiniz, yüreğinizdeki sevgi daim olsun... paylaştıkça çoğalın...

erkan bal dedi ki...

geçen sefer kaçırdım bu kez destekliyorum. ben de elimden ne gelirse yapmak isterim.

isimsiz dedi ki...

Sevgili Şebnem,

1Milyonkalem sitesinin öncülüğünde başlatmış olduğunuz "Her Çocuğun Bir Masalı Olmalı" Kitap Kampanyasını ve yine "33 Köy 3003 Çocuk İçin Elele" sloganı ile Balıkesir'in Dursunbey İlçesinden başlatacağınız ve okullar açılmadan önce hayata sokacağınız okul gereçleri(kalem, defter vb.) kampanyası girişimleriniz için sizleri gönülden kutlarım.

Ben sitemde ilgili duyuruları yapacağım. Ve inanıyorum ki bu kampanya da duyarlı doslarımız aracılığı ile çok büyük bir destek görecektir.

Aydınlık yarınlar için, donanımlı, birikimli ve her şeyden önemlisi gülen çocuklardan oluşacak sağlıklı nesiller için herbirimiz üzerimize düşeni seve seve yapmalıyız...

"33 Köy 3003 Çocuk İçin Elele"

Böylesi anlamlı kampanyaya;
uzanacak eller için seve seve gönülden desteklerimizle...

Sevgilerimle...

MeaCulpa dedi ki...

Çok güzel şeyler gerçekleştiriyor 1MK gerçekten. Kalbim sizinle. Birde bir sorum var yardımlar için banka hesap numarasını daha sonra mı açıklayacaksınız. Ya da ben mi gözden kaçırdım. Sevgilerimle:))

Unknown dedi ki...

Tamamdır canım. Ben de duyuruyu iletiyorum tüm üyelerime.
Öpüldün
Emel

geveze baykuş dedi ki...

linki tıkladığımda hata veriyor. tekrar yazdım ama yine ulaşamadım sayfaya. ne yapabiliriz?

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Kampanyaya destek veren herkese çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ben de destek veriyorum.koydum bloğuma bannerı.eminim çok çok büyüyecektir.