NİNNİ* (Görme Engelliler İçin El Ele...)

uyurken seyretmek seni
uyu bebek ninni
hangi türküyle sarsam seni
uyu bebek ninni

gece karanlık
ay dönmüş ardını uykuda
bir tek benim karanlığıma karşı

gece gece yıldızları yakan ayakta
karanlığı giyindim, sensiz aydınlıklara karşı
uyu bebek ninni

usulca yürür bir adam düşümde
gelir sokulur yüreğime
üstünü örtmemişsin der
oysa üzerimi örttüm geceyle
sensizliği giyindim siyahla
uyu bebek ninni

gittiğinden beri
garip bir hal var bende uyku öncesi
sırtıma vururum pış pış
uyu uyu ninni
kendimi uyuturum
sensiz
kendimi avuturum sessiz
uyu bebek ninni

çok özledim seni
geceyi bekliyorum
sabaha inat
belki bir düş olur
gelirsin!
düşten öte gerçeğim olursun
uyu bebek ninni

birlikte uyuyalım ninni
birlikte uyanalım ninni
bir daha hiç ayrılmayalım ninni!







Fotoğraf: Özgür Çakır


* Tüm şiirlerimi Görme Engelliler için sesli olarak yayınlayacağım.
Bu fikri aklıma düşüren dostlarım Buraneros, beenmaya'ya ve Evren 'e teşekkürlerimle..


Hayırlı Bir İş... Fikrim Geldi Paylaşmak İstedim !

7 yorum:

Delfina ; dedi ki...

hepiniz muhteşem insanlarsınız,gurur duyoyorum sizlerle...

Emine KESGİN İLHAN dedi ki...

çok iyi düşünmüşsün!iyi ki fikrin gelmiş:)

y. dedi ki...

bir ninni dinlemeyeli ne kadar uzun zaman olmuş,yumuşak bir sesle,tekrar tekrar. çocukluğumu özledim ve ağladım.

beenmaya dedi ki...

ben sadece aracı oldum, olabiliyorum asıl fikir sahibi la paragas'a ve bu fikri hemen benimseyip uygulamaya döken evren'le sana teşekkür iletmek gerek...

İDEA dedi ki...

Ne güzel bir düşünce.Ve paylaşıma böylesine aç birinin yazılarını okuyor olmaktan yana kendimi şanslı hissediyorum.

Yüreğinizin güzelliği gibi güzel geçsin günleriniz.

Huzunbazz dedi ki...

guzel bı calısma tebrıkler..

Bılgılendırme: imeem linkin yanlızca 30sn lik bolumu dınlemeye izin veriyor siteye giris yapmadıgın surece

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Öneri ve destek için sağ olun. Görme Engelliler İçin ayrı bir blog oluşturup tüm yazılarımızı orada yayınlama yolundayız...

Yürek koyan, zihin eken herkes! Kendileri gibi bir gün yaşasın...