Ben Kestim Hesabımı Geçmişle…


Aşktan nefes alamadığım bi sabah!
Vur durma yüreğim!
Şimdi aşka sende vur..
Soluksuz kaldım aşktan..
Bu mudur yaşamak?
Aşk!
Hem sarar, hem soyar
Hem tümler, hem eksik koyar
Özlediğimse aramızdaki mesafenin sıfır olduğu anlar..

Uyandım bi aşk!
Gün ışığının gözleri kamaştı aşkımdan, kaçtı sığındı perdenin ardına..
Çıplaklığı giyinmiş kadın kadar kapalı bir yatak
Eşyalar yerlerde!
Sadece koynumda bir kitap..
Dilimde sözlerin
Saçlarım açık
Dalga dalga koynunda yüzenin gibiyim
Dudaklarım kuru, ayaklarım çıplak
Bozkırın kızıyım ama yüreğim senin
Gelininim!
Yosunlara tutunmuş kaya kaya sana gelirken bedenim
Söz olmuş bana ne!
Sevdim seni..

Yüzümü döndüm rüzgara
Rotam belli
Pusulam kalbim,
Haritam aşkım,
Varacağım yer Sen’sin..
İnşallah!

İnce bir sızı gibi yürek dağlar o anda telefonun sesi
Mesafelerin kilometre cinsinden yansımasıdır o ses!
Kimse bilmez, kimse hissetmez..
Uzak aşk metredir..
Coğrafya dinlemez..

" Yeni mi uyandın sen kuzum? " der adam!
Saat 6 suları..
Sesin şefkati arşınlar kadının bedenini..
Üşüyen yürek ısınır
Bi damla yaş düşer
Uzaklara sitem niyetine
Sitem makamının kadınıyım ya
Adam anlamaz kadının sessizliğini
Gül’üm der usulca
Gül’üm!
Yeni uyanmış benim Gül’üm!
Sesi çıkmaz kadının
Oysa hiç uyumamıştır!
İçinde dört nala koşan aşk tüm gece adamı sayıklamıştır!

Sen başka bi güzelsin der adam kadına
Gül’üm!
Sözler var etrafta dolanan
Çalınır kulağına..
Sakın üzülme!
İnceliklerin yüzünden incinme kuzum!
İnsanlar kötü!
İnsanlar kaypak!
Sen onları saklarsın, onlar seni herkesle paylaşır
Bilmezler ki dedikodu konuştuğunun etini yemektir!
Etini yiyene bile saygın var senin
Hala onu saklar, korursun!

İnsan der kadın!
Çiğ süt emmiş..
İncinsem de insanı saklarım yüreğimde!
Paylaşılanları başkalarına verince insandan geriye sadece beden kalır
Ruhun olmadığı beden de ancak eğreti fahişe kalır!
Hiçbir ruh eğreti bedeni giymez!
Bırak konuşsunlar..
Meze yapsınlar!
Kirlenen aslında benden öte onlardır..
Ben kestim hesabımı geçmişle!
Hesapsız- kitapsız geldim yüreğine!
Ben seninle kestim sözümü
Geçirdim yüreğime yüzüğünü
Evlendik biz de herkese!
Yalan da değil ki..
Evlendik!

Evililik nedir ki?
Sadece kağıt üzerindeki bir akit mi?
Yürek anlaşması bizim ki
Kader birliği!
İşte bu yüzden
Evlendik biz de herkese!
Yalan da değil ki..
Evlendik!

Hiç yorum yok: