SİTEM MAKAMININ KADINI ‘ İYİ GECELER ‘ DEDİ SANA



İyi geceler demeye geldim..
Sana geldim!
Neden şaşırdın?
**
Ben senden hiç gitmedim
Uzağa Giden, yalın ayak başka dünyalara gider
Ama yüreği onunla gelmez
Yüreği, sevdiği neredeyse orada kalır
O yüzden Uzağa Giden’in gittiği her yer yalnızlığın başkentidir.
**
Yıldızlar bu coğrafyada başka
Görmen lazım!
Uzanıp benim için bir yıldız kopart istedim
Her yıldız bir öpücük aslında
Çok özledim ben seni
Türlü türküler söyledim duymadın
Duyuramadım sana sesimi
Hiç anlatamadım sana sevgimi
Ya bir dağ gölgeledi beni, ya da Ay kamaştırdı sevgimi
**
Yok kadere boyun eymedim!
Yıldızların ayaklarını kaydırdım
Ay’ı görüngeden çıkarttım
Yüreğine düştüm
Sana geldim!
Sana iyi geceler demeye geldim..
**
Ben sitem makamının kadınıyım!
İyi geceler demeden uyu istemedim
Bi çay demleyemedim sana bu gece
Günün nasıl geçti diyemedim
Çok yoruldun mu bilemedim
Yanına kıvrılıp kedi gibi dizi izleyemedim
Soyduğun meyveleri yiyemedim
Ellerimi, ellerinde ısıtamadım
Sözüne, söz dökemedim
Uffffff çok sıcak diye naz edemedim
Sende şu kadının gözü var diye kapris tırnaklarımı ciğerine geçiremedim
İşte tüm bunları bi anda yaşamak için geldim
Sana iyi geceler demeye geldim!
**
Rüya gör tamam mı!
Uykunda yalnız kalma
Geceyle sevişmek lazım
Gecenin güneşini yaşamak lazım
Uyu tamam mı?
Üzerini açık bırakma sakın
Uyuyanın üzerine kar yağar derdi anneannem
Sakın üzerine kar yağmasın!
Dayanamam buna
Eğer üstün açık kalırsa, mevsimi değil ama kar olarak ben yağayım sana
**
Yanında olsam
Gözlerinin içine baksam
Gözlerinde olsam
Gülümsemem içine aksa
Usulca kulağına adını fısıldasam
Öylece sende saklansam
Saçlarımı yorgan yapsam
Soluğum ninnin olsa, seni uyutsam
Teninde sözlerim dans ederken anlatsam, anlatsam, anlatsam..
**
Azıcık uyumak..
Kirpiklerin kavuşma saati
Sana geldim iyi geceler demeye
Aslında kal demen gerek, gitme
Şiiiiiiiiiiiiiiii!
Hadi uyu beklerim benÜstünü örterim
Usulca uyurken izlerim seni
Sonra sokulurum sinsi güneş gibi teninde can bulurum
Olmadı sabah gelirim ben
**
Evet, evet, evet..
Sabah gelirim ben
Çay yaparım, gelirken simit alırım
Dudağına öpücük yaparım nefesimi
Rüyanda sabahı gör!
Rüyanda güneşi gör!
Sabaha şunun şurası ne kaldı..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni epeydir okuyamıyorum. Çok uzaklara gittin sandım. HOŞGELDİN!