SAKIN UYANDIRMAYIN

Bi hüzün var gözlerimde
Yaşlar içime içime akıyor
Neden böyle oldum bilmiyorum!
Sessizlik yeniden geri geldi..
Gün boyu yağan yağmur geceyi de istila etti
Demokrasi neferi lamba bugün mesaisini erken bitirdi
Karanlık!
Gölgeler bile yok..
Sessizliğin çığlıkları bedenimi inletiyor
Aklımda daha önce hiç duymadığım bir melodi yankılanıyor
Söylesem sesim çıkmaz
Zaten sözleri de yok
Tarifsiz
Satırlara göz yaşını çizmek..
Kelimelerden öteye geçmek
Varlıkla yokluk arasındaki çizgide bir solukluk ömür için direnmek!
Derin bir hüzün!
Beyaz bir gecelik giymişim..
Geceye tezat
Kaderin rengi ne renk?
Peki benim rengim!
Umutlarımın ?
Düşlerimin?
Hayatımın?
Renkleri..
Yürüdüğümde gelinciklerin açtığı toprak!
Söyle!
Çabuk söyle..
Büyünce gelin olmuyor gelincik!
Sesin çıkmaz değil mi?
Vereceğin cevabın yok değil mi?
Kazanılan zaferlere yenilmiş ömürler
Bir tende söndürülmüş geceler
Tutulmamış yeminlerin kirlettiği vaatler
İşte hepsi için söylüyorum!
ÖMRÜM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***
32 yaşındayım..
Annemin beni doğurduğu yaştayım!
Cebimde sadece diplomalarım!
Yanağımda bu gece sadece yaşlarım!
Sarılıp uyuyacağımsa yarın ki sabahım..
Bi düşe uyuyacağım şimdi..
Sakın dokunmayın bana!
Rahat bırakın..
Sürüp gitsin bu rüya..
Sakın uyandırmayın!
Sakın..

Hiç yorum yok: