KELİMELER-IV


Yürek reh revan yine!


Gün öğlenin beline sarılmış beklemede. Elini çekesiye ikindi vaktinde bi solukluk mola! İşte o zamana kadar zihin yükünü tutmuş olacak. Beden acıkacak. Dudak bir kahveye dokunacak. Dil çıplak ayaklı bir kadın! Kadının çıplaklıktan üşüyen ayaklarının yere değdiğindeki gibi yanacak dil kahveyle buluşunca. Haz saracak bir ağzın içini. Zihin dumanlanacak! Dile gelecek kelimeler!

Üzerinde sek sek oynadıklarım.. Ağacına çıktıklarım! Dalında serçe ile yarenlik ettiklerim. Bir yaprağın peşine takılıp yola düştüklerim. Dilime lolipop yapıp yaladıklarım. Bir elmanın içinde kurt gibi kaynayanlarım.. Kelimeler!

Sözlerde sakladıklarım. Söz verip de tutmadıklarım. Edilen yeminlerim! Tutulmayıp ikilediklerim. İkiden üçe döndüklerim. Hakkın huzurunda inkar edemediklerim! Kelimeler! Saklambaç oynayalım! Yıllarca sakladıklarım. Gün yüzüne çıkmak için gayzer gibi fışkıranlarım. Sandık lekesi tutup bakire kalanlarım. Kelimeler..

Her yeri ellenmiş, gösterip de vermemişlerim! Yar'e yara edip haram ettiklerim. Pelesenk ettiklerim. Şerh koyduklarım. İpotek ettiklerim! Tekellediklerim. Sadece bi ADAM’a söylediklerim.. Kelimeler!

Bahara sarıldım yine. Kıştan geldim yüküm ağır. Soyundukça geriye ten kalır. Kalan teni de yar alın. Bana geriye kelimeler kalır! Onlarda beni dilsiz bırakır.. Kelimeler!

Doğurduğum kelimeler. Yürek edip içine gizlendiğim kelimeler. Yürek kovunca kapıdan, bacadan sızmaya çalışan yüz arayan kelimeler. Ah! Yasaklı olanlar. Direkten dönenler! Aşka vurulanlar. Bir ilmeğin ucunda can verenler. Kelimeler.. Boğazım kurudu su! Bir yudum su! Su diye inleyenler. Yarine kendi elinden su içirenler. Ruha yağan kelimeler..

Daha çok sözüm varmış. Kader, zihinden geçip dile düşerken kaypaklık edenlerden sıyrılıp satıra yazılmakmış. Kelimeler! Söze dökülün! Yeter benim olun artık!

Sonunda sadece bana kalan kelimeler..

Sadece bana kalan kelimeler..

Hiç yorum yok: