Bilinmeyen Bir Coğrafyadayım..



Uzağa Giden olmak başka bir şey
Uzun zaman olmuş toprağa elimi vurmayalı
Seralarda ter döken kadınlarla konuştum bugün uzun uzun
Domates gerçekten zehir saçıyor mu dedim
Gülümsediler
Akan terlerini gösterdiler
Alın terinden zehir çıkar mı der gibi yüzüme güldüler
Ben sustum
Usulca kendimi yola vurdum
Sıcak
Yerden ateş çıkıyor
Cehennemi düşündüm
İçim üşüdü
Yardan kimseyi ayrı koyma diye dua ettim Yaradan’a
Neredeyse her yazımda yazdığım ciğerlerime gökyüzünü kaçırmanın anlamını çözdüm
Gökyüzü başka güzel göründü gözüme
İçinde yüzdüm
**
Uzaklardayım
Yok öyle uzanmadım kumsala
Güneş gerçekten içime damlıyor ama
Bir avuç köy çocuğu top peşinde koşuyor
Belki biri Arda olur kim bilir?
Ya da Volkan gibi patlar!
Akdeniz’de Kız Dağları’nda yaşama tutunmaya çalışıyor bir grup insan
Yörüklerle yaşamak başka bir öğreti
Son günlerde
Sabır, beklemek ve özlemekle terbiye ettiğim nefsim için bulunmaz bir okul burası
Zengin bir sofraya kuruldum
Ruhumu doyuruyorum
Üretken güleç yürekler
Akşam ateşin başına oturup memleket hikayeleri dinlemek
Ötelerden görünürken Kıbrıs
Hele hele bu günlerde
Yıldönümü de yaklaşmışken
“Ayşe tatile çıksın mı?” diye iç geçiriyor 70′lik dedeler
Ayşe çoktan tatile çıkmış
Giymiş bikinisini
O tatil Bodrum’da ama
Hey gidi Ecevit!
**
Yaşam akıp giderken ben başka bir nehirim nereye akıp gideceğim..
Biliyorum bir nehirde iki kere yıkanılmaz..
Uzaklardan selam olsun bir milyon fikir!
Yerleşik düzenden uzakta kocaman bir ay
Eee kolay değil denizlerin kumuyum
Gelecek ay beni bırakma yaz diye yapışınca sevgiliye
Bu satırları anımsar gülümseriz..
Aklımdaki tek düşünce nasıl ayakkabı giyeceğim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bir masanın ardına ruhumu nasıl hapsedeceğim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Döner miyim bilmiyorum şehre
Kürkçü dükkanı elbet ya:)
**
Bu satırları bir köy kahvesinden yazıyorum
Önümde tavşan kanı adaçayı:)
Bizim ki ömre yolculuk
Çok uzun zaman oldu tekneyle açılmayalı
Denizden çıkan düşüncelerle belki yağarım bir süre sonra bir milyon fikir
Siz şemsiyeleri ters çevirim suyu biriktirin
Uzaklardan selam olsun herkese..

Hiç yorum yok: