Gitmek mi Zor, Kalmak mı Zor




Bu gidişim başka
İstediğim her şeyi sığdıramadım bavuluma
Yüreğimi bırakmak istedim senin şehrine
Olmadı!

Yolumun üzerimde değilmişsin
Sana gelemedim!
Yüzüne yüzümü süremedim

Yine yüreğim seninle dolu olarak bende kaldı
Gelebilseydim şehrine
Ben dolu yüreğini alıp, sen dolu yüreğimi verecektim
Olmadı
Uzaklar girdi aramıza
Kalplerimiz kendimizde kaldı
İçine birbirimizi koyduğumuz kalplerimiz kavuşamadı

Uzağa gitmek zor bu sefer
Aşkımızı sana bıraktım
Taşıyabilecek misin?
Götüremediğim!
Sensizlik hırkası ağır geldi
Yerle yeksan etti beni bu gidiş
Bavula özlemler konmuyor
Sevdalar, dokunuşlar, edilen yeminler, sevişmeler konmuyor
Ben yokken diye başlayan cümleler kurmak istemiyorum!

Uzağa Giden ya adım
Sana varmak var serde adım adım
Gitmek mi zor kalmak mı dersen
Giderken görütüp, götüremediklerim
Gelirken getirip, getiremediklerim
Üzerine
Sensizlik
Bi de geçen zamanı koyarsan
Ah sevdiğim!

Gitmek ve kalmak ne fark eder
İmkansız aşkı yaşadıktan sonra!
Ben yokken çınladığında kalbin
Bil ki yollara seni sevdiğimi yazıyorum
Kuşlarla selam gönderiyorum
Esen rüzgarla sana geliyorum
Kısa bir zaman için gitsem de
Sensiz geçen her an gün takviminde bir ömür bilesin
Zamansız sevdadır bizimkisi

Sadece anımsa
Seni seviyorum..
Seni seviyorum..
Seni seviyorum!

Hiç yorum yok: