Tekde Günlüğü -1



Bizim kaptanın connect kartı varmış.
Teknoloji başka birşey.

Selin 3 isimli teknedeyim.
Bilinmeyen bir coğrafya burası
Osman kaptan, eşi ve yardımcı kaptanımız Onur ve..
5 kadın, 1 çocuk kaderimize yelken açtık.

Kulağımda cırcır böceği sesi
Bu coğrafyada her yer mavi
Maviden başka renk yok kaderimizde
Yaşamın mavisiyle yüzleştim
Derinlere dalıp kaderimi tuttum
Onlarca balık tuttum umutlarım gibi
Memleketime baktım doya doya
İnsan mutlu olmak için ne ister
Üniversite iken neden kaptanlık kursuna gitmedim diye hayıflandım durdum
Geç mi kaldım?
Hala nefes alırken
Yaşam ne güzel derken
Özlediklerim varken
Umut ettiklerim
Beni yüreğine alıp, dokundurmayan adama sitem ederken
Yaşamak ne güzel!

Başka bir coğrafyanın insanı olmadığım için çok mutluyum
Sadece şu yüreğimdeki özlem olmasa..

Hiç yorum yok: